Nazaj

REKLAMACIJE
Želim vrniti izdelek. Kako to storim?
V roku 14 dni po nakupu nas o vračilu obvestite na [email protected]. Posredovali vam bomo vse podatke za vračilo. Nato boste imeli še 14 dni časa, da izdelke pošljete nazaj. Tukaj si lahko preberete več o naši "Absolutni Izibizi garanciji"

Naslov za vračilo izdelkov:
Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulica 24, 1000 Ljubljana.
Ob vračilu izdelkov je nujno potrebno priložiti kopijo računa ter izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, ki ga lahko najdete TUKAJ.

Več o pravici odstopa od pogodbe oz. naročenega blaga si lahko preberete tudi V Pogojih poslovanja, tukaj: https://www.licila.si/info/pogoji-poslovanja

Izdelek v paketu je bil napačen
V kolikor ste prejeli napačen izdelek, nas takoj obvestite. Svojemu sporočilu dodajte slikovni material o napačno poslanem izdelku. Mi bomo takoj preverili vaše naročilo na naših varnostnih kamerah in če je do napake res prišlo, vam bomo odposlali manjkajoči izdelek.
V mojem paketu je manjkal eden ali več naročenih izdelkov
V kolikor v vašem paketu ni bilo naročenega in plačanega izdelka, nas takoj obvestite. Procesiranje in pakiranje vašega naročila bomo nato natančno pregledali preko video nadzora. V kolikor bomo videli napako, vam bomo izdelke takoj odposlali.
Prejela sem poškodovan izdelek kaj lahko naredim?
Če se blago izgubi ali poškoduje, vam v primeru v najkrajšem možnem času pošljemo novega oz. v primeru že plačanega paketa vrnemo denar, če izdelka/izdelkov ni več na zalogi.

O dogodku nas obvestite in svojemu sporočilu dodajte slikovni material o poškodovanem izdelku, ter obrazec, ki ga lahko dobite TUKAJ.