Pogosta vprašanja in pomoč

Imate vprašanje? Tu smo, da vam pomagamo
Pogosta vprašanja
Želim preklicati naročilo
Če nam boste za preklic naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo preklicano pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Za preklic naročila uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite preklicati.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.



Za preklic naročila kliknite na gumb "Urejaj naročilo" in nato izberite »Prekliči naročilo«.




Če je v trenutku zahteve vaš paket že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni več mogoče upoštevati.

Kje je moj paket?
Želim vrniti izdelek. Kako to storim?
Kako lahko opravim nakup v vaši spletni trgovini?
Kako plačam svoje naročilo?
Ali so izdelki, ki jih prodajate na vaši spletni strani originalni?
Kako lahko stopim v stik z vami?