Košarica je še prazna in žalostna :(

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletne prodajalne z ličili Ličila.si v lasti podjetja Konverzija, spletni marketing, d.o.o., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

Konverzija d.o.o.
Stegne 13 a
1000 Ljubljana

IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Matična številka: 6085822000
ID za DDV: SI29742676

Direktor: Gregor Koprivnik
e: [email protected]

S spletno trgovino Ličila.si (v nadaljevanju »Ličila.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Konverzija d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Ličila.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Ličila.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli na Ličila.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na [email protected] Če artikli niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu; če ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.
- z nakazilom na račun upravitelja portala Ličila.si – Konverzija d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
- s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard in s PayPal.
Ob naročilu nad 50,00 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Ob naročilu do cene izdelkov pod in vključno z 20,00 € znašajo stroški pakiranja in dostave 3,60 € v primeru pošiljanja s Pošto Slovenije in 4,50 € v primeru pošiljanja z GLS Slovenija (ne glede na težo, količino in velikost naročila). Ob naročilu nad 20,00 € do vključno s 50,00 € je cena pošiljanja 2,60 € v primeru pošiljanja s Pošto Slovenije in 3,50 € v primeru pošiljanja z GLS Slovenija.
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Minimalni znesek naročila na spletni strani znaša 11,00 € izdelkov pred prišteto poštnino. To je tudi znesek, nad katerim se lahko koristi promo kodo ob nakupu in nekatere akcije.
V izogib nadaljnji prodaji je nakup nekaterih akcijskih izdelkov omejen na 1 kos na naročilo.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Oddaja naročila
Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na zeleni gumbek "Dodaj v košarico". 

Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku "Košarica". Ko so v košarici vsi želeni izdelk in želi stranka začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikne na okvirček "Košarica" in/ali "Na blagajno". 

Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. Tu se vnese ter potrdi promo kodo in/ali kodo darilnega bona. S klikom na gumb "Nadaljuj" spletna stran stranko pripelje na mesto za vnos e-naslova, kamor bo po oddanem naročilu prejela tudi mail z vsemi informacijami o naročilu. Na naslednjem koraku stranka izpolni podate o kupci in naslov, kamor pošljemo naročeno blago, tukaj pa je na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpiše morebitne opombe, pohvale, kritike ali dodatna navodila ob nakupu. Na naslednjem koraku stranka izbere želeno kurirsko oz. poštarsko službo in želeni način plačila (in v primeru plačila s kartico ali PayPalom vnese podatke za izvedbo plačila). Za zaključek naročila stranka klikne na gumb "Zaključi nakup". S tem se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi posebne ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov, pa stranka zapre spletno stran. 

Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija. 

Ob kliku na povezavo "Pregled tvoje košarice" se vrne na začetek košarice. Tam lahko po želji odstrani izdelke s klikom na povezavo levo ob produktu "x", spremeni ali odstrani lahko tudi promo kodo in/ali kodo darilnega bona.
Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na logotip levo zgoraj.
S klikom na "E-naslov" in "Tvoji podatki" v glavnem navigacijskem meniju košarice, bo spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko poljubno spremeni svoje podatke.
S klikom na "Način plačila" je možno spremeniti način plačila in izbiro kurirske oz. poštarske službe.

Naročilo je do 15 minut po oddaji možno do določene mere spremeniti tudi z oddajo opombe prek povezave v mailu, ki ga stranka prejme ob naročilu. Naročilo na tak način ostane zadržano, dokler ne pregledamo opombe, zato lahko pride do kasnejšega odpošiljanja. Strankino opombo pregledamo ob obdelavi naročila in jo kontaktiramo, če je opomba nejasna ali je ni možno več upoštevati. Stranka nam lahko popravek sporoči tudi na e-naslov [email protected], vendar v tem primeru naročilo ne ostane zadržano, zato popravka, če je bilo naročilo že procesirano, ne moremo upoštevati.
Pri vnaprejšnjem plačilu (kartica ali PayPal) po zaključenem postopku oddaje naročila izdelkov v naročilo ne moremo več dodajati.

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo na voljo preko spletnega klepeta (levo spodaj) in preko e-pošte na [email protected]

Cene

Cene vsebujejo 22 % DDV, za superfood pa cene vsebujejo 9,5 % DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Promocijske kode

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "promocijska koda" in potrdi s klikom na gumb "Potrdi", takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo promo koda prinaša. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo. Promo kode po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

Darilca ob promocijskih akcijah

Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko podarimo darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklom v vrednosti 20 EUR.

Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka. Prav tako ni možno vračati in menjati ter zahtevati povračila vrednosti brezplačnih Mystery Bag vrečk presenečenja. Na njihovo vsebino ne moremo vplivati, je pred odpošiljanjem ne moremo pregledovati in opozarjamo, da obstaja možnost, da stranka prejme več povsem enakih ali podobnih Mystery Bag vrečk presenečenja, če akcijo izkoristi večkrat. Tudi v tem primeru Mystery Bag vrečke ni možno vračati, menjati ali zahtevati povračila njene vrednosti.


PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov ([email protected]) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Ličila.si - Konverzija d.o.o., Stegne 13 a, 1000 Ljubljana

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email [email protected] namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. 


Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
- pošiljatelj bo jasno razviden, 
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Ličila.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Ličila.si in logotip sta v lasti podjetja Konverzija d.o.o.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.