Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletne prodajalne z ličili Ličila.si v lasti podjetja Konverzija, spletni marketing, d.o.o., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

Konverzija, spletni marketing, d.o.o.
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana

IBAN SI56 0317 6100 0357 473 (SKB)
Matična številka: 6085822000
ID za DDV: SI29742676 (zavezanec za plačilo DDV)
Srg: 2011/51055 z dne 11.1.2012, Okrožno sodišče Celje
Direktor: Tina Jan


S spletno trgovino Ličila.si (v nadaljevanju »Ličila.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Konverzija d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »podjetje«). Ob registraciji v sistem Ličila.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Ličila.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Artikli na Ličila.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na  [email protected]. Če artikli niso na zalogi, je to jasno označeno na spletni strani ali v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Trudimo se, da so fotografije izdelkov v naši spletni trgovini pravilne in posodobljene. Kljub temu so zgolj informativne narave in ne zavezujoče (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb s strani proizvajalca, barvni toni pa se lahko razlikujejo zaradi nastavitev zaslona in podobno). Vsebina in pakiranje naših paketnih ponudb presenečenja (Mystery Bag in Mystery Scoop) se lahko spreminjata. Slike in video posnetki vsebine ter embalaže (pakiranja) teh paketnih ponudb so zgolj simbolični.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu, pri čemer se poleg stroška pakiranja in dostave doplača 0,99€
  • s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard/Maestro, s PayPal in Google Pay

Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 1,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 2,98 €. Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 2,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 3,98 €.

Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Prioritetno naročilo (Možnost hitre dostave)

Našim strankam nudimo možnost, da ustvarijo prioritetno naročilo in tako preskočijo vrsto. Prioritetna naročila so pripravljena in odposlana hitreje, kot navadna, ampak zaradi samega poteka pošiljanja preko dostavnih služb, žal še vedno ne moremo zagotoviti, da bodo tovrstna naročila dostavljena hitreje ali, da ne bo prišlo do zamude pri dostavi zaradi morebitnih nepredvidljivih situacij pri dostavni službi (ekstremne vremenske razmere, tehnične težave, …). Ta možnost pomeni, da bo tovrstno naročilo pri nas pripravljeno kar se da hitro.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Minimalni znesek naročila na spletni strani znaša 11,00 € izdelkov pred prišteto poštnino. To je tudi znesek, nad katerim se lahko koristi promo kodo ob nakupu in nekatere akcije.
Način plačila po povzetju lahko izberete kot plačilno sredstvo za naročila v vrednosti največ 150 €.
V izogib nadaljnji prodaji je nakup nekaterih akcijskih izdelkov omejen na 1 kos na naročilo.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Oddaja naročila

Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na zeleni gumbek "Dodaj v košarico". 

Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku "Košarica". Ko so v košarici vsi želeni izdelki in želi stranka začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikne na okvirček "Košarica" in/ali "Na blagajno". 

Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. Tu se vnese ter potrdi promo kodo in/ali kodo darilnega bona. S klikom na gumb "Nadaljuj" spletna stran stranko pripelje na mesto za vnos e-naslova, kamor bo po oddanem naročilu prejela tudi e-mail z vsemi informacijami o naročilu. Na naslednjem koraku stranka izpolni podatke o kupcu in naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Na naslednjem koraku stranka izbere želeno kurirsko oz. poštarsko službo in želeni način plačila (in v primeru plačila s kartico ali PayPalom vnese podatke za izvedbo plačila). Za zaključek naročila stranka klikne na gumb "Zaključi nakup". S tem se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi posebne ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov, pa stranka zapre spletno stran. 

Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila

Stranka ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija. 

Ob kliku na povezavo "Pregled tvoje košarice" se vrne na začetek košarice. Tam lahko po želji odstrani izdelke s klikom na povezavo levo ob produktu "x", spremeni ali odstrani lahko tudi promo kodo in/ali kodo darilnega bona.
Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na logotip levo zgoraj.
S klikom na "E-naslov" in "Tvoji podatki" v glavnem navigacijskem meniju košarice, bo spet na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Tukaj lahko poljubno spremeni svoje podatke.
S klikom na "Način plačila" je možno spremeniti način plačila in izbiro kurirske oz. poštarske službe.

Naročilo je do 15 minut po oddaji možno do določene mere spremeniti tudi z oddajo opombe prek povezave v e-mailu, ki ga stranka prejme ob naročilu. Naročilo na tak način ostane zadržano, dokler ne pregledamo opombe, zato lahko pride do kasnejšega odpošiljanja. Strankino opombo pregledamo ob obdelavi naročila in jo kontaktiramo, če je opomba nejasna ali je ni možno več upoštevati. Stranka nam lahko popravek sporoči tudi na e-naslov  [email protected], vendar v tem primeru naročilo ne ostane zadržano, zato popravka, če je bilo naročilo že procesirano, ne moremo upoštevati.
Pri vnaprejšnjem plačilu (kartica ali PayPal) po zaključenem postopku oddaje naročila izdelkov v naročilo ne moremo več dodajati.

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo na voljo preko e-pošte na  [email protected].

Upsell ponudba

Upsell ali poprodajna ponudba je ponudba za Ličila.si kupce, ki so pravkar zaključili (oddali) naročilo. Ponudba je časovno omejena in je prilagojena dejstvu, da je naročilo že oddano. To pomeni, da enakih cenovnih znižanj v redni ponudbi brez oddanega naročila ni mogoče pridobiti. Hkrati pa vrednost v upsellu dodanih artiklov ne vpliva na dodatne ugodnosti, vezane na skupno vrednost rednega naročila (npr. brezplačna poštnina nad 25€, darilo ob nakupu nad 35€,... in podobnih). Če želi stranka koristiti kakršnokoli ugodnost, ki je pogojena z višino zneska nakupa, mora ta znesek doseči ob prvotnem naročilu (brez upsell ponudbe).

Cene

Cene vsebujejo 22% DDV, za superfood pa cene vsebujejo 9,5% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Promo kode

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promo kode. Promo koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "Promo koda" in potrdi s klikom na gumb "Potrdi", takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo promo koda prinaša. Promo kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promo kodo. Promo kodo po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

Darilca ob promocijskih akcijah

Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalke, bralke e-novičk in vse, ki nas spremljajo preko ostalih medijev, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Če se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da se mora prav tako vrniti tudi darilce, če pride do vračila artiklov delno ali v celoti, razen če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce, ali če stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine.
Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR. Njen nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičena do darilca in ga mora vrniti.

Daril oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih stranke dobijo brezplačno ob nakupu, ni možno vrniti, saj jih ne menjujemo in ne vračamo vrednosti takšnega izdelka. Prav tako ni možno vračati in menjati ter zahtevati povračila vrednosti brezplačnih Mystery Bag vrečk presenečenja. Na njihovo vsebino ne moremo vplivati, je pred odpošiljanjem ne moremo pregledovati in opozarjamo, da obstaja možnost, da stranka prejme več povsem enakih ali podobnih Mystery Bag vrečk presenečenja, če akcijo izkoristi večkrat. Tudi v tem primeru Mystery Bag vrečke ni možno vračati, menjati ali zahtevati povračila njene vrednosti.
Pridružujemo si pravico do spremembe akcije.

Pravica do odstopa od pogodbe oz. od naročenega blaga 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov  [email protected] sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo  s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulica 24, 1000 Ljubljana.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email  [email protected] namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Podjetje si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe oz. do realizacije naročila, v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav. 
Če podjetje odkrije napako povezano s ceno izdelka, ki ga je kupec že naročil, bo kupec o napaki obveščen v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte. V tem primeru bo kupec lahko potrdil naročilo po pravilni ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumem roku z uporabo kontaktnega naslova elektronske pošte, ki ga je navedel pri oddaji naročila, bo podjetje štelo naročilo za preklicano in o tem obvestilo kupca po elektronski pošti. 
Če se kupec odloči za preklic naročila potem, ko je bil obveščen o pravilnih cenah izdelkov, vendar je pred tem že plačal ceno naročenih izdelkov, bo podjetje v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudil popolno vračilo kupnine. 

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet in želi koristiti 28 dnevno garancijo zadovoljstva, lahko zahteva samo vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila celotne kupnine.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku). 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen  s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov - politika zasebnosti

Splošno

Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. 

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Seznam obdelovalcev osebnih podatkov za podjetje se nahaja tukaj.
Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
  • pošiljatelj bo jasno razviden, 
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Ličila.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Ličila.si in logotip sta v lasti podjetja Konverzija d.o.o.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Namen uporabe osebnih podatkov

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu


Naročila in dostava izdelkov: V kolikor se odločite za nakup preko spletne strani www.licila.si, potrebujemo za dostavo naročila določene vaše podatke, brez katerih ne moremo opraviti svoje obvezosti, in sicer dostave vašega naročila. Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili v naši spletni trgovini. 
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje Konverzija d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta) za namen obveščanja o morebitnih spremembah naročila (potrditev prejema naročila, rok dostave, obvestilo o dostavi, itd.)

Vračila izdelkov, reklamacije: Veljavna zakonodaja kupcem zagotavlja, da lahko koristijo določene pravice v povezavi z uveljavljanjem stvarnih napak, garancijskih zahtevkov, vračila izdelkov brez razloga itd. ter možnosti, da lahko opravijo zamenjavo izdelka za drugega ali koristijo druge možnosti vračil (tudi vračilo kupnine).
Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili pri podjetju Konverzija d.o.o., saj vam drugače ne moremo posredovati novega izdelka (zamenjave) ali vrniti kupnine.
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje Konverzija d.o.o. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta) 
  • zgodovina nakupov in izdani računi s strani podjetja Konverzija d.o.o.

Komunikacija z vami: Z namenom najboljšega svetovanja pri nakupih, ima naše prodajno osebje dostop do vaših osebnih podatkov in nakupov pri nas. Na takšen način lahko vedno preverite, ali so podatki, ki jih imamo pravi, ter uveljavljate pravice vračila izdelkov ali uveljavljanje stvarnih napak in podobnih zahtevkov tudi v primeru, če nimate več računa za opravljen nakup. Konverzija d.o.o. obdeluje takšne podatke skladno z zakonitim interesom. Podatki, ki se obdelujejo za ta namen, se hranijo skladno s prvima dvema namenoma, razen v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovina nakupov in izdani računi s strani podjetja Konverzija d.o.o.
  • stanje soglasji
  • zgodovina komunikacije z vami

Prilagojena trženjska komunikacija: Konverzija d.o.o. zbira soglasja posameznikov za namen prilagojene komunikacije glede popustov, ponudb, novosti, dogodkov in drugih vsebin prek različnih kanalov komunikacije (npr. elektronska pošta, SMS (vključujoč Viber, Whatsapp), socialnih omrežji, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu. Ta obdelava ne vključuje nobenega avtomatskega profiliranja, ki bi imelo pravne ali podobne posledice za posameznika. Osebni podatki za ta namen se obdelujejo do preklica soglasja, hranijo pa največ eno leto po preklicu soglasja, v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovino nakupov in odzive na posredovano preteklo komunikacijo (npr. odpiranje elektronske pošte, klik na povezave, nakup)

Obvestilo stranke o nezaključenem nakupu prek spleta: Konverzija d.o.o. potencialnim kupcem, ki so v svojo košarico dodali izbrane izdelke, a nakupa niso zaključili, občasno pošilja elektronsko pošto v povezavi z njihovim nakupom s ciljem, da se nakup zaključi. Navedeno se izvaja na podlagi zakonitega interesa podjetja Konverzija d.o.o.. Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega se hranijo. 
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • ime in priimek
  • naslov, poštna številka, mesto
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • vsebina nakupovalne košarice, ki jo je potencialni kupec zapustil pri naročilu na spletu

Uporaba različnih oglaševalskih orodij: Konverzija d.o.o. na podlagi zakonitega interesa pri spletnem oglaševanju uporablja storitvi:
  • Meta Platforms - podjetju Meta Platforms Ireland Limited posredujemo vaš elektronski naslov. V kolikor niste član skupnosti Facebook in/ali Instagram, se z vašimi podatki ne zgodi nič. Meta Platforms nam ne posreduje podatkov o tem, ali ste ali niste njihov član. Na podlagi tega vam lahko prikazujemo bolj usmerjene in vam prilagojene oglase. V nastavitvah svojega profila na Facebooku si lahko pogledate, ali smo vas vključili v takšno promocijo (zavihek »Nastavitev zasebnosti«, nato zavihek »Nastavitve« in zavihek  »Oglasi«), in ali posamezna podjetja izključite iz takšnega prikazovanja, ali pa spremenite soglasje (zavihek »Oglaševalci«). Zgornje nastavitve lahko preverite na naslednjem linku: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen
  • Google Customer Match - Googlu posredujemo vaš elektronski naslov, v kolikor imate gmail.com elektronski naslov. V kolikor se podatki ujemajo in v kolikor niste ugovarjali takšnemu oglaševanju, bo Google poskrbel, da se vam prikazuje oglas, ki je prilagojen vam. Google omogoča, da se sami opredelite, ali želite, da se vam prikazujejo prilagojeni oglasi. V kolikor želite preveriti, ali prejemate prilagojene oglase in/ali spremeniti nastavitve, lahko to storite prek naslednje povezave: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=en. 
Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega se hranijo.
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
  • kontaktni podatki (telefonska številka in elektronska pošta)
  • zgodovina nakupov

Izvršbe, sodni postopki, inšpekcijski pregledi: Za namen vodenja izvršb glede neplačanih, a prevzetih izdelkov, sodnih postopkov in inšpekcijskih pregledov, obdeluje podjetje Konverzija d.o.o. določene osebne podatke, ki so pridobljeni skladno z zgoraj določenimi nameni.
V primeru izvršbe je pravna podlaga pogodba (nakup) pri podjetju Konverzija d.o.o. ter zakonska pravica do izvršbe. V primeru sodnih postopkov in inšpekcijskih pregledov, pa je Konverzija d.o.o. odgovorna obdelovati osebne podatke skladno z zakonodajo. 
Obdelujejo se le tisti osebni podatki, ki jih je Konverzija d.o.o. zbrala za zgornje namene in ki so potrebni za izpolnitev namena. Konverzija d.o.o. hrani osebne podatke za ta namen do preteka zakonsko določenega roka.

Nagradne igre: Konverzija d.o.o. obdeluje osebne podatke za namen izvajanja nagradnih iger. Ker se le-te med seboj razlikujejo, so podatki o namenu, hrambi in ostalih podrobnostih glede obdelave osebnih podatkov, vključeni med pogoje sodelovanja nagradne igre.
V delih, kjer ni določeno drugače v pravilih nagradnih iger, ki jih organizira Konverzija d.o.o., se ta politika zasebnosti nanaša tudi na obdelavo osebnih podatkov v nagradnih igrah.

Dnevniški zapisi: Namen teh postopkov je zagotavljanje varnosti omrežja in informacij, tj. omogočiti zaznavanje in preprečevanje neavtoriziranih dostopov, ki lahko ogrozijo dostopnost, celovitost in zaupnost shranjenih ali prenesenih osebnih podatkov ter varnost s tem povezanih storitev, ki so dostopne prek teh omrežij in sistemov. Konverzija d.o.o. te podatke obdeluje za zaščito interesov posameznikov/obiskovalcev spletnih strani. Upravljalec hrani osebne podatke do uresničitve namena, za katerega so zbrani, vendar ne dlje od enega leta. Za ta namen upravljalec obdeluje IP naslov in podatke o verziji brskalnika.

V kolikor takšne obdelave ne želite, lahko zahtevate izbris vaših podatkov. Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov podjetje pridobi s sklenitvijo pogodbe med podjetjem in uporabnikom (oddano spletno naročilo), s sodelovanjem uporabnika v nagradnih igrah ali ob naročilu uporabnika na novice. Uporabnik dovoljuje podjetju Konverzija d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Konverzija d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene opisane zgoraj. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Navedene podatke lahko podjetje Konverzija d.o.o., obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.

Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik podjetju poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pravica do obveščanja in izbrisa

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če želite izbris vaših osebnih podatkov, imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: [email protected] ali nam pošljite zahtevek preko navadne pošte na naslov:

Konverzija, d.o.o.
ZA: Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO)
Slovenčeva ulica 24
1000 Ljubljana

Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas na telefonsko številko, ki ste jo vpisali v postopku naročila, preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov. Kupce hkrati o stanju naročila obveščamo tudi preko elektronskega sporočila.

Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu strinjate s strinjate s Splošnimi pogoji spletne trgovine.

Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na [email protected] ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil pišite na [email protected] ali [email protected] in uredili jo bomo v najkrajšem možnem času.

Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:
  • Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja.


Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov [email protected].
Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Podjetje osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko prekliče soglasje za prejemanje elektronskih sporočil (kar stori s pisno zahtevo ponudniku na elektronski naslov [email protected]) ali zahteva, da podjetje njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako da v celoti izbriše uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku.

Dodatno

Podjetje je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Podjetje ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje teh podatkov ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podjetje podatkov uporabnikov ne bo uporabilo za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo izrecno soglašal. Podjetje lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku, naslov za dostavo, telefonsko številko za obvestilo o dostavi paketa in/ali reševanju težav pri dostavi in naslov elektronske pošte za obvestilo o statusu dostave paketa). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Piškotki in oglaševanje

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Spletna stran Ličila.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

Onemogočanje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate:

Če spremenite, ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi.

Piškotki, uporabljeni na tem spletnem mestu:

Ime piškotka
Namen
Trajanje
Podjetje
PHPSESSID
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
__cfduid
Mreža za dostavo vsebine
1 leto
Cloudflare
__zlcmid
mreža za dostavo vsebine
1 leto
Cloudflare
_ga
Analitika obiska
2 leti
Google
_gat
Analitika obiska
Trenutna seja
Google
_gid
Analitika obiska
1 dan
Google
fr
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
3 mesece
facebook
optimizelyBuckets
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
6 mesecev
Optimizely
optimizelyEndUserId
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
6 mesecev
Optimizely
optimizelySegments
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
6 mesecev
Optimizely
optimizelyPendingLogEvents
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Optimizely
promo_code_id
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
user_firstvisit
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
user_pagesbrowsed
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
cookie_settings_set
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
25 let
Konverzija d.o.o.
IDE
Integracija sporočil
13 mesecev
doubleclick
_hjIncludedInSample
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
eid
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
uid
Analitika uporabe spletne trgovine
1 leto
criteo.com
last_products_viewed
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
atw_session
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
basket_id
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice
1 leto
Konverzija d.o.o.
basket_items
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice
1 leto
Konverzija d.o.o.
basket_updated_at
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice
1 leto
Konverzija d.o.o.
basket_price_sumZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
basket_numZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
gift_cardsZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
promo_code_idZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
promo_code_last_update_timeZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
promo_code_attempts_unique_idZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice1 letoKonverzija d.o.o.
initiate_checkout
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje košarice
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
user_firstproduct
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna sejaKonverzija d.o.o.
user_secondproductZagotavljanje boljše uporabniške izkušnjeTrenutna sejaKonverzija d.o.o.
email_tag
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
10 let
Konverzija d.o.o.
email_tag_hashZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje10 letKonverzija d.o.o.
email_tag_hash_sha256Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje10 letKonverzija d.o.o.
1P_JAR
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 mesec
Google
CONSENT
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
19 let
Google
KHcl0EuY7AKSMgfvHl7J5E7hPtK
Spletno plačevanje
20 let
Paypal
LANG
Spletno plačevanje
1 leto
Paypal
NID
Zagotavljanje unikatnih ID uporabnikov za oglase
6 mesecev
Google
PYPF
Spletno plačevanje
Trenutna seja
paypal
X-PP-SILOVER
Spletno plačevanje
Trenutna seja
paypal
phone_tag
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
10 let
Konverzija d.o.o.
ts
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
tsrce
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
x-csrf-jwt
Avtentikacija
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
x-pp-s
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
Trenutna seja
Konverzija d.o.o.
user_hash
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
user_id
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
user_wishlist
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje
1 leto
Konverzija d.o.o.
dump_product_shownZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o.
downsell_shownZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o.
downsell_productZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 letoKonverzija d.o.o.
disable_pcsZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje30 dniKonverzija d.o.o.
disable_ccs
Zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje30 dniKonverzija d.o.o.
disable_codZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje30 dniKonverzija d.o.o.
disable_fb_eventsZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje10 letKonverzija d.o.o.
order_bump_productZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 letoKonverzija d.o.o.
signup-popup-shownZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 tedenKonverzija d.o.o.
cart_cross_sell_itemsZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 letoKonverzija d.o.o.
product_cross_sell_itemsZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 letoKonverzija d.o.o.
notification_barZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje48 dniKonverzija d.o.o.
browser_support_webpZagotavljanje boljše uporabniške izkušnjeNe potečeKonverzija d.o.o.
checkout_userdataZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje5 letKonverzija d.o.o.
first_contactZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje10 letKonverzija d.o.o.
last_contactZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje10 letKonverzija d.o.o.
vip_seletionZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje45 dniKonverzija d.o.o
utm_termAnaliza uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o
utm_idAnaliza uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o
u_trackAnaliza uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o
atw_sessionAnaliza uporabniške izkušnje1 danKonverzija d.o.o
_cf_bmZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje30 minutVimeo
_vuidZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje2 letiVimeo
playerZagotavljanje boljše uporabniške izkušnje1 letoVimeo
29. 02. 2024