Nazaj

INFORMACIJE O VAŠEM NAROČILU
Želim preklicati naročilo
Če nam boste za preklic naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo preklicano pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Za preklic naročila uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite preklicati.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.



Za preklic naročila kliknite na gumb "Urejaj naročilo" in nato izberite »Prekliči naročilo«.




Če je v trenutku zahteve vaš paket že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni več mogoče upoštevati.

Želim spremeniti svoj naslov ali druge podatke za dostavo
Če nam boste za spremembo podatkov za dostavo pisali na info mail, se lahko zgodi, da podatki ne bodo pravočasno spremenjeni, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Za spremembo podatkov uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, v katerem želite spremeniti podatke za dostavo.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.


Za spremembo podatkov kliknite na gumb "Urejaj naročilo" in nato spremenite želene podatke. Če katerega od podatkov ni mogoče spremeniti, nam želene spremembe javite v okvirček »Sporočilo za skladišče«. Svoje spremembe potrdite s klikom na "Shrani in zaključi urejanje".





Če je v trenutku zahteve vaš paket že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni mogoče več upoštevati.


Ali lahko po oddaji naročila dodam ali odstranim izdelek?
Če nam boste za spremembe vsebine naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo spremenjeno pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Če želite dodati ali odstraniti izdelek iz naročila, nam to sporočite preko okvirčka »Sporočilo za skladišče«. Uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite spremeniti.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.


Poiščite okvirček »Sporočilo za skladišče« in vanj zapišite ime izdelka, ki ga želite dodati ali odstraniti. Svoje spremembe potrdite s klikom na "Shrani in zaključi urejanje".




Če je v trenutku zahteve vaš paketek že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni mogoče več upoštevati.

Kaj storiti, če ne prejmem potrditvenega maila o naročilu?
Naši potrditveni e-maili se avtomatsko pošljejo takoj po nakupu na naši spletni strani. V kolikor ga niste prejeli, vas prosimo, da najprej preverite nezaželeno (»spam«) pošto.

Lahko, da ste ob nakupu vnesli tudi napačen e-mail naslov, v tem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate in skupaj bomo preverili, kaj se je zgodilo. Vendar nujno preverite najprej vaš »spam« filter.