Ko sta Eugene Rimmel in njegov oče leta 1834 ustanovila Hišo Rimmel, je bila lepota drugačna igra. Parfumom so rekli kis, maskaro so delali z živim srebrom, trženje pa je pomenilo stojnico na sejmu. Do Eugenove smrti leta 1890 je bil Rimmel slovarska definicija maskare po vsem svetu, bil je pionir higienskih izdelkov in kozmetike ter lepoto spremenil v umetnost.
Ta nenehna potreba po premikanju meja je bila tista, ki je blagovno znamko spodbujala naslednjih sto let, kar jih je vodilo h inovacijam, da so preoblikovali konvencijo, ustvarili nove videze in dali pripomočke za raziskovanje novih različic videza.
Vsak odtenek, tekstura in pogled z očmi te spodbujajo, da najdeš svoje meje lepote.
Pri Rimmelu London verjamejo, da bi morali imeti vsi možnost eksperimentirati in se izražati z ličili ter biti pristni, brez strahu pred obsojanjem, kritiko ali sramom.
© Vse pravice pridržane · Konverzija d.o.o.
© Vse pravice pridržane · Konverzija d.o.o.