• #

Pogosta vprašanja

Imaš vprašanje, te nekaj zanima? Preberi pogosta vprašanja, ki jih prejmemo od strank, in naše odgovore.

Naročila sem v času Black Friday razprodaj. Kdaj dobim paket?

Trenutno se trudimo pakete pakirati čim hitreje, zato delamo v dveh izmenah, kar pomeni, da lahko paketek pripravimo zvečer, odposlan pa je naslednji dan, zato se lahko podatki pri sledilni številki spremenijo šele kasneje.

Svojemu naročilu lahko slediš tako, da se prijaviš v svoj profil tukaj. Če pa še nisi registrirana na naši strani, priporočamo, da si ustvariš svoj račun z e-mailom, ki si ga uporabila za oddajo naročila in to bo omogočilo, da boš lahko sledila svojim paketkom in tudi preverila zgodovino naročil.

Prosimo za razumevanje, ker se resnično trudimo po najboljših močeh, da vsa naročila odpošljemo, kar se da hitro in skrbno.

Če v roku 2-3 delovnih dni (po generirani sledilni) paketka še vedno ne bo, pa prosim, da mi pišeš na [email protected], da takrat preverimo, če je šlo mogoče kaj narobe. :)

Zakaj ima moje naročilo še vedno status "Naročeno"

Tvoje naročilo bo obdelano in odposlano v najkrajšem možnem času. Resnično se trudimo po najboljših močeh!
Svojemu naročilu lahko slediš tako, da se prijaviš v svoj profil tukaj. Če pa še nisi registrirana na naši strani, priporočamo, da si ustvariš svoj račun z e-mailom, ki si ga uporabila za oddajo naročila in to bo omogočilo, da boš lahko sledila svojim paketkom in tudi preverila zgodovino naročil. Hvala za razumevanje. <3

Lahko spremenim naslov za dostavo?

Lahko, ampak moramo te opomniti, da lahko vsako spreminjanje naročila podaljša čas odpreme paketka, zato priporočamo, da se naročila ne spreminja. :)

Ampak:
- Če ima tvoje naročilo še vedno status "Naročeno"- nam lahko pišeš na [email protected], da bi želela spremeniti naslov, seveda pa nam tudi navedi nov naslov. Spremembo naslova bomo uredili, ampak naročila so avtomatično obdelana, zato se lahko zgodi, da, ko vidimo tvoj mail, je morda naročilo že obdelano in naslova ni več mogoče spremeniti. Priporočamo, da se naročila ali podatkov ne spreminja zaradi morebitnega podaljšanja časa odpreme. :)

- Če ima že status "Odposlano" - žal naročila ali podatkov ne moremo več spreminjati. :(

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?

Paketke se trudimo odpošiljati kar se da hitro, v 2 do 3 delovnih dneh po oddaji naročila. Če ga nujno potrebuješ, nam piši na [email protected], da skupaj preverimo, kako hitro bo lahko pri tebi. :) 

Kako plačam paket?

Na izbiro imaš več načinov plačila:

1. Poštarju oziroma kurirju lahko plačaš po povzetju, ko ti pripelje paketek.
Če si za dostavo izbrala Pošto Slovenije, ti bo poštar prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu. Če te ob dostavi ne bo doma, pa ti bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami o prevzemu paketka, ki ga lahko na pošti prevzameš v 15 dneh.
Če si za dostavo izbrala GLS Slovenija, ti bo njihov kurir prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu - z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. GLS sprejema vse kartice, razen Diners.

2. Plačaš lahko po predračunu prek UPN-naloga ali spletne banke. V tem primeru izberi plačilo po povzetju, v opombe na 2. koraku blagajne pa zapiši, da želiš plačati po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo podatke posredovali na mail. 

3. Plačaš lahko s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Odvisno od tega, ali si izbrala dostavo s Pošto Slovenije ali dostavo z GLS Slovenija.

V primeru Pošte Slovenije:
Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 2,60 €. Ob nakupu izdelkov nad 50 € pa strošek poštnine plača hiša (je brezplačna). Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 3,60 €. 

V primeru GLS Slovenija:
Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 3,50 €. Ob nakupu izdelkov nad 50 € pa strošek poštnine plača hiša (je brezplačna). Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 4,50 €.

Lahko plačam po predračunu?

Sicer prisegamo na pošiljanje preko odkupnine, ker tako ličila prejmeš najhitreje. Če pa želiš plačati po predračunu, izberi najprej plačilo po povzetju, zatem pa nam v okence "opombe" na blagajni zapiši, da bi plačala po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo poslali podatke za nakazilo in račun na mail (dodatno poleg maila s potrdilom naročila). Paketek odpošljemo, ko nakazilo prispe na naš bančni račun.
Plačaš lahko tudi s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal-om. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom (podatke vpišeš v okvirček, ki se ti prikaže za 2. korakom).

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V opombe ob naročilu samo pripiši, da želiš originalni račun na podjetje, poleg pa pripiše vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku. Če želiš plačati po predračunu, to prav tako zapiši v opombe oziroma preveri vprašanja zgoraj. :)

Kako sploh kupim izdelke?

Preprosto dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in ličila so že na poti k tebi. Če sovražiš tehnologijo, še vedno pa toliko bolj obožuješ ličila, nam lahko tudi pišeš na [email protected] in uredimo naročilo zate oziroma ti pomagamo pri oddaji naročila. 

Kako poteka dostava?


Paketke dostavljamo preko Pošte Slovenije oziroma GLS Slovenija. Ker ti želimo nuditi dostavo po tvoji meri, ti zdaj nudimo opcijo, da to izbereš sama v postopku nakupa.

Poštar oziroma kurir ti bo dostavil paketek na naslov, ki si ga zapisala ob naročilu. 
Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če te ob dostavi paketka ne bo na naslovu, boš prejela vse informacije, ki jih potrebuješ za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u). Tega lahko nato na pošti prevzameš v 15 dneh, pri GLS pa v 5 delovnih dneh.

Kaj pa če se pri dostavi in po dostavi zaplete?

V tem primeru smo ti na voljo na [email protected] :) Z veseljem ti bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri tebi. 
Za pomoč pri dostavi so ti na voljo tudi na Pošti Slovenije, ki jih lahko kontaktriaš na [email protected] ali preko brezplačne telefonske številke 080 14 00. 
Če si za dostavo izbrala GLS Slovenija, pa so ti na voljo na 01 500 11 90 ali pa [email protected] - oboje od ponedeljka do petka med 7:30 in 19:00.

Če se je kakorkoli zapletlo pri katerem izdelku (misliš, da gre za napako ali pa poškodbo), nam pošlji fotografijo in opis težave na [email protected], kjer ti bomo čim prej pomagali po najboljših močeh. :)

Je za oddajo naročila potrebna prijava? Kaj pomeni srček desno zgoraj ob Maji in ob izdelku?

Za nakup na naši spletni strani se ti ni treba prijaviti oziroma registrirati, ampak le preprosto vpišeš svoje podatke. 

Ker ste si zelo želele ustvarjati sezname želja, pa smo uvedli tudi možnost prijave na spletno stran. Da se prijaviš, klikni na srček in sledi preprostim korakom. 
S prijavo lahko s kliki na srčke ustvarjaš seznam želja izdelkov, ki bi jih v prihodnje želela imeti na svoji polički z ličili. Lažje vidiš pretekle ogledane izdelke. Lahko pa tudi shraniš svoje podatke za pošiljanje in se bodo ob naročilu izpolnili sami - manj tipkanja! :) Še vedno pa prijava ni nujna za oddajo naročila in bo to srečno prispelo do nas in nato do tebe tudi "po starem".

Imate na voljo darilne bone?

Imamo! :) Naročiš jih lahko tukaj - KLIK KLIK.

Na pomoč! Kako izkoristim vašo promo kodo?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš eno promo kodo, in sicer tako, da jo vneseš v okvirček za promo kodo na prvem koraku blagajne. Takole izgleda, da ga boš lažje našla:


Takoj, ko klikneš na gumbek "potrdi", bi se moral odšteti popust na še ne znižane izdelke oziroma bi se ti morala prikazati darilca, med katerimi lahko izbiraš. Če se karkoli zaplete, pa lahko vedno pišeš Lani na [email protected] in bosta vse uredili.

Ko sem vtipkala kodo za popust, se je poštnina zvišala. Se hecate?

Naša ekipa se zelo rada šali, vendar ne na račun višjih računov naših kul strank. Kaj je torej šlo narobe? Po vpisu kode za popust lahko cena izdelkov pade pod mejo za nižjo poštnino in se tako avtomatsko obračuna višja poštnina. Zato previdno, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost in bo cena naročila tako ostala nespremenjena.

Vtipkala sem kodo za popust, pa se popust ni odštel.

Promo kode za popust žal ne veljajo na že znižane izdelke. Če je izdelek že znižan za več odstotkov, kolikor popusta prinaša promo koda, tako cena žal ostane ista. Če je znižan za manj, kot pa popusta prinaša promo koda, bo odstotek znižanja skočil na popust promo kode - torej se bo zvišal, ne pa dodal še dodatno.
Včasih so promo kode veljavne le za določene znamke. Popustov pa žal ni na znamke Z-palette, Petra Lovely Hair, NYX Professional Makeup, Nabla, Alterna, Olaplex, Tina Golob, Prackt, Remington, Sigma Beauty, Catrice, 4 kids and us in Essence.

Če ne najdeš težave, lahko vedno pišeš na [email protected], poveš, katero promo kodo želiš izkoristiti, pa bosta skupaj z Nevo pogledali, kje se zatika. :)

Lahko ličila kje osebno prevzamem?

V našem skladišču po navadi vlada "delovno-ustvarjalni kaos", naše poličke pa niso urejene za brskanje po njih, zato naročila žal ni možno sprejeti osebno.
Se bomo pa še naprej zelo trudili, da so naročeni izdelki pri tebi kar se da hitro in so lepo ter varno zapakirani. :) 

Kaj pa, če mi ličila ne bodo ustrezala, jih lahko vrnem?

Seveda, v roku 14 dni po nakupu piši na [email protected] in ti bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imaš še 14 dni časa, da izdelke pošlješ nazaj - če si premisliš, pa jih obdržiš. Preberi še več o naši "Absolutni Izibizi garanciji".

Boste prodajali še kakšno drugo kozmetiko?

Vedno in povsod radi slišimo kakšne nove predloge, se potrudimo in izdelke pripeljemo k nam. Samo namig: znamke M.A.C. pri nas ne bomo prodajali. Lahko bi jih sicer kot konkurenca pridobili na črnem trgu, a mi svojim strankam privoščimo izključno originalno kvaliteto, brez dvoma. :) Za vse ostale predloge pa piši na [email protected]

Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Ker ti nudimo več znamk, imamo več dobaviteljev, naročamo ob različnem času, včasih pa je posredi še gospod Murphy in se pri dostavi kaj zaplete ... Zato smo to vprašanje rešili čisto preprosto. Pod oznako razprodano v tak okvirček vpiši ime in svoj mail:


Ko bo prispela sveža zaloga, te bomo obvestili po mailu, in izdelek boš takoj lahko spet naročila. Obljubimo, da se bomo še naprej trudili zalogo obnavljati kar se da hitro! ;)

Nimam pojma, kateri odtenki mi ustrezajo, mi lahko svetujete?

Seveda, preveri naše video nasvete, članke, če pa še vedno nisi prepričana, piši na [email protected] :)

03. 12. 2018