Če nam boste za spremembe vsebine naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo spremenjeno pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.
Če želite dodati ali odstraniti izdelek iz naročila, nam to sporočite preko okvirčka »Sporočilo za skladišče«. Uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:
1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.

Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo:
KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite spremeniti.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.
Poiščite okvirček »Sporočilo za skladišče« in vanj zapišite ime izdelka, ki ga želite dodati ali odstraniti. Svoje spremembe potrdite s klikom na "Shrani in zaključi urejanje".

Če je v trenutku zahteve vaš paketek že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni mogoče več upoštevati.