Več kot 141000 prijateljic se nam je
že pridružilo na Facebooku!
Maja vedno rada
predlaga in pomaga ;)
Moja košarica
je še prazna in žalostna :(
Zakaj boš Ličila.si
28-dnevna absolutna
garancija zadovoljstva »
Verjetno smo edini v Sloveniji, ki nam lahko vrneš celo že odprt produkt. Več nam pomeni zadovoljna stranka kot luknja na računu. :)

Skupaj imaš 28 dni, da vrneš produkt, s katerim nisi povsem zadovoljna.
Danes naročiš,
jutri že dobiš! »
SUPER HITRA DOSTAVA SAMO ŠE:
Danes naročiš, jutri že dobiš!
Če naročiš do 15h, bo izdelek pri tebi že jutri, 25.1.2017 v dopoldanskih urah.
Niti en izdelek ni
testiran na živalih »
Niti en produkt v naši spletni trgovini ni testiran na živalih. Naša obljuba je, da prodajamo izključno živalim prijazne izdelke - torej takšne, ki jih niso testirali na nedolžnih, nič krivih živalih. To je naša obljuba, ki se je striktno držimo. Zakaj bi morale za našo lepoto trpeti nedolžne živali?
Super brezplačni
triki in nasveti »
NIKOLI več ne boš v zadregi, kako s pomočjo ličil iz sebe narediti lepotico večera.
Dnevno objavljamo nove vodiče in nasvete, tako so Ličila.si eno mesto, na katerem dobiš vse! =)
Oglej si vodiče »

Imaš vprašanje, te nekaj zanima? Preberi pogosta vprašanja, ki jih prejmemo od strank, in naše odgovore.

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?

Paketke se trudimo odpošiljati kar se da hitro. Največkrat je to še isti delovni dan (do 15. ure) oziroma najkasneje v roku dveh delovnih dni.

Kako plačam paket?

Čisto preprosto, oziroma prevod za mlajše, čist' na izi! Na izbiro imaš več načinov plačila:

1. Plačaš lahko po povzetju GLS kurirju, ko ti pripelje paketek. Torej - GLS kurir ti bo prinesel paket na dom, plačaš pa kar njemu. Če se bo pri dostavi karkoli zapletlo, te bo poklical, da se dogovorita za prevzem, če te ne bo doma, pa ti bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) te čaka paketek.

GLS kurirju lahko plačaš z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če boš plačala s kartico (tako je možno plačati kurirju ali pa na Parcel Shopih Mercator), se ti bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,5 % od zneska odkupnine, za kar ti bo GLS kurir izdal račun. Ob plačilu z gotovino pa ni nikakršnih dodatnih stroškov provizije.

GLS Slovenija sprejema kartice BA, ACTIVA, MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS.

2. Plačaš lahko po predračunu prek UPN-naloga ali spletne banke. V tem primeru izberi plačilo po povzetju, v opombe na 2. koraku blagajne pa zapiši, da želiš plačati po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo podatke posredovali na mail. 

3. Plačaš lahko s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom.

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 2,60 €. Ob nakupu izdelkov nad 50 € pa strošek poštnine plača hiša (je brezplačna). Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 3,60 €. 

Lahko plačam po predračunu?

Sicer prisegamo na pošiljanje preko odkupnine, ker tako ličila prejmeš najhitreje. Če pa želiš plačati po predračunu, izberi najprej plačilo po povzetju, zatem pa nam v okence "opombe" na blagajni zapiši, da bi plačala po predračunu, in v najkrajšem možnem času ti bomo poslali podatke za nakazilo in račun na mail (dodatno poleg maila s potrdilom naročila). Paketek odpošljemo, ko nakazilo prispe na naš bančni račun.

Plačaš lahko tudi s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal-om. V tem primeru izberi način plačila na 1. koraku blagajne in sledi korakom (podatke vpišeš v okvirček, ki se ti prikaže za 2. korakom).

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V opombe ob naročilu samo pripiši, da želiš originalni račun na podjetje, poleg pa pripiše vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku. Če želiš plačati po predračunu, to prav tako zapiši v opombe oziroma preveri vprašanja zgoraj. :)

Kako sploh kupim izdelke?

Preprosto dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in ličila so že na poti k tebi. Če sovražiš tehnologijo, še vedno pa toliko bolj obožuješ ličila, nam lahko tudi pišeš na [email protected] in uredimo naročilo zate oziroma ti pomagamo pri oddaji naročila. 

Kako poteka dostava?

Pred dostavo boš zjutraj prejela mail z GLS s predvidenim časom dostave, da veš, kdaj pričakovati paketek. Če se bo pri dostavi karkoli zapletlo, te bodo z GLS poklicali, da se dogovorite za prevzem, če te ne bo doma, pa ti bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) te čaka paketek.

Paketek ti lahko pripelje na naslov, ki si ga zapisala ob naročilu, lahko ti ga dostavi na drug naslov, če ti trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzameš kar sama. 

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidiš TUKAJ.

Ob prevzemu lahko paketek plačaš z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če boš plačala s kartico (z njo lahko plačaš kurirju ali pa na Parcel Shopih Mercator), ti bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,5 % od zneska odkupnine, za kar ti bo GLS kurir izdal račun. Ob plačilu z gotovino pa ni nikakršnih dodatnih stroškov provizije.

GLS Slovenija sprejema kartice BA, ACTIVA, MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS.

Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketka ne dvigneš v 5 dneh, pa se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov. 

Kaj pa če se pri dostavi zaplete?

V tem primeru smo ti na voljo na [email protected] :) Z veseljem ti bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri tebi. V veliko pomoč nam bo, če boš skupaj s težavo v mailu pripisala še številko paketa, ki si jo prejela v mailu z GLS (pošiljatelj maila je fds). 

Za pomoč pri dostavi so ti na voljo tudi na GLS - pišeš jim lahko na [email protected] Tudi če pišeš njim, ne pozabi v mailu omeniti številke svojega paketka. :)

Je za oddajo naročila potrebna prijava? Kaj pomeni srček desno zgoraj ob Maji in ob izdelku?

Za nakup na naši spletni strani se ti ni treba prijaviti oziroma registrirati, ampak le preprosto vpišeš svoje podatke. 

Ker ste si zelo želele ustvarjati sezname želja, pa smo uvedli tudi možnost prijave na spletno stran. Da se prijaviš, klikni na srček in sledi preprostim korakom. 

S prijavo lahko s kliki na srčke ustvarjaš seznam želja izdelkov, ki bi jih v prihodnje želela imeti na svoji polički z ličili. Lažje vidiš pretekle ogledane izdelke. Lahko pa tudi shraniš svoje podatke za pošiljanje in se bodo ob naročilu izpolnili sami - manj tipkanja! :) Še vedno pa prijava ni nujna za oddajo naročila in bo to srečno prispelo do nas in nato do tebe tudi "po starem".

Imate na voljo darilne bone?

Imamo! :) Naročiš jih lahko tukaj - KLIK KLIK.

Na pomoč! Kako izkoristim vašo promo kodo?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš eno promo kodo, in sicer tako, da jo vneseš v okvirček za promo kode na prvem koraku blagajne. Takole izgleda, da ga boš lažje našla:

Takoj, ko klikneš na gumbek "potrdi", bi se moral odšteti popust na še ne znižane izdelke oziroma bi se ti morala prikazati darilca, med katerimi lahko izbiraš. Če se karkoli zaplete, pa lahko vedno pišeš Lani na [email protected] in bosta vse uredili.

Ko sem vtipkala kodo za popust, se je poštnina zvišala. Se hecate?

Naša ekipa se zelo rada šali, vendar ne na račun višjih računov naših kul strank. Kaj je torej šlo narobe? Pri nakupu nad 20 € je poštnina le 2,60 €. Po vpisu kode za popust pa lahko cena izdelkov pade pod to mejo in se avtomatsko obračuna višja poštnina 3,60 €. Zato previdno, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost in bo cena naročila tako ostala nespremenjena.

Vtipkala sem promo kodo za popust, pa se popust ni odštel.

Promo kode za popust žal ne veljajo na že znižane izdelke. Če je izdelek že znižan za več odstotkov, kolikor popusta prinaša promo koda, tako cena žal ostane ista. Če je znižan za manj, kot pa popusta prinaša promo koda, bo odstotek znižanja skočil na popust promo kode - torej se bo zvišal, ne pa dodal še dodatno.

Včasih so promo kode veljavne le za določene znamke, je pa to pripisano ob promo kodi. Popustov pa žal ni na znamke Alterna, Anastasia Beverly Hills, Sigma Beauty in Kardashian Beauty.

Če ne najdeš težave, lahko vedno pišeš na [email protected], poveš, katero promo kodo želiš izkoristiti, pa bosta skupaj z Lano pogledali, kje se zatika. :)

Lahko ličila kje osebno prevzamem?

Ličila.si ekipa se vsakodnevno trudi vzpostaviti najboljšo spletno trgovini z ličili v Sloveniji, zato nimamo namena odpirati fizičnih trgovin. Prav tako v našem skladišču po navadi vlada "delovni kaos", naše poličke pa niso urejene za brskanje po njih, zato naročila žal ni možno sprejeti osebno.

Se bomo pa še naprej zelo trudili, da so naročeni izdelki pri tebi kar se da hitro in so lepo ter varno zapakirani. :) 

Najdem vaše izdelke v drogerijah?

Na žalost ne. Zaenkrat so na voljo le na naših "internetnih" poličkah. Ampak, a ni to še boljše: vse izbereš iz svojega udobnega fotelja, pa še teeežkih vrečk ti ni treba nositi iz trgovin, saj ti paketek pripeljejo kar na dom. :)

Kaj pa, če mi ličila ne bodo ustrezala, jih lahko vrnem?

Seveda, v roku 14 dni po nakupu piši na [email protected] in ti bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imaš še 14 dni časa, da izdelke pošlješ nazaj - če si premisliš, pa jih obdržiš. Preberi še več o naši "Absolutni Izibizi garanciji".

Boste prodajali še kakšno drugo kozmetiko?

Vedno in povsod radi slišimo kakšne nove predloge, se potrudimo in izdelke pripeljemo k nam. Samo namig: znamke M.A.C. pri nas ne bomo prodajali, saj smo premajhna ribica zanje - verjemi, smo že poskušali. Lahko bi jih sicer kot konkurenca pridobili na črnem trgu, a mi svojim strankam privoščimo izključno originalno kvaliteto, brez dvoma. :) Za vse ostale predloge pa piši na [email protected]

Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Ker ti nudimo več znamk, imamo več dobaviteljev, naročamo ob različnem času, včasih pa je posredi še gospod Murphy in se pri dostavi kaj zaplete ... Zato smo to vprašanje rešili čisto preprosto. Pod oznako razprodano v tak okvirček vpiši ime in svoj mail:

Ko bo prispela sveža zaloga, te bomo obvestili po mailu, in izdelek boš takoj lahko spet naročila. Obljubimo, da se bomo še naprej trudili zalogo obnavljati kar se da hitro! ;)

Nimam pojma, kateri odtenki mi ustrezajo, mi lahko svetujete?

Seveda, preveri naše video nasvete, članke, če pa še vedno nisi prepričana, piši Lani Špital na [email protected] :)

Vedno nas lahko pokličeš:
NAJBOLJ ISKANI IZDELKI
LIČILA.SI V ŠTEVILKAH
Poslali smo že
352706 paketov
Postani tudi
ti ena izmed številnih
zadovoljnih strank.
Da, strinjam se
To spletno mesto za svoje delovanje uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Z nadaljno uporabo spletnega mesta se strinjate z našimi spletnimi piškotki.