Pogosta vprašanja

INFORMACIJE O VAŠEM NAROČILU

Želim preklicati naročilo
Če nam boste za preklic naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo preklicano pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Za preklic naročila uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite preklicati.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.



Za preklic naročila kliknite na gumb "Urejaj naročilo" in nato izberite »Prekliči naročilo«.




Če je v trenutku zahteve vaš paket že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni več mogoče upoštevati.

Želim spremeniti svoj naslov ali druge podatke za dostavo
Če nam boste za spremembo podatkov za dostavo pisali na info mail, se lahko zgodi, da podatki ne bodo pravočasno spremenjeni, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Za spremembo podatkov uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, v katerem želite spremeniti podatke za dostavo.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.


Za spremembo podatkov kliknite na gumb "Urejaj naročilo" in nato spremenite želene podatke. Če katerega od podatkov ni mogoče spremeniti, nam želene spremembe javite v okvirček »Sporočilo za skladišče«. Svoje spremembe potrdite s klikom na "Shrani in zaključi urejanje".





Če je v trenutku zahteve vaš paket že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni mogoče več upoštevati.


Ali lahko po oddaji naročila dodam ali odstranim izdelek?
Če nam boste za spremembe vsebine naročila pisali na info mail, se lahko zgodi, da naročilo ne bo spremenjeno pravočasno, zato je nujno, da sledite spodnjemu postopku.

Če želite dodati ali odstraniti izdelek iz naročila, nam to sporočite preko okvirčka »Sporočilo za skladišče«. Uporabite povezavo za urejanje naročila. Do povezave lahko dostopate na naslednja dva načina:

1. Odprite potrditveni mail, ki smo vam ga poslali po oddaji naročila. Prejeli ste ga na e-naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V tem mailu poiščite povezavo s ključno besedo "KLIK" in kliknite nanjo.



Ali
2. kliknite na naslednjo povezavo: KLIK in vnesite e-mail naslov, s katerim ste oddali naročilo, ter številko naročila, ki ga želite spremeniti.
Na telefonsko številko, ki ste jo vpisali ob oddaji naročila, vam bo poslana koda za prijavo. Vnesite jo v polje »Koda za prijavo«.


Poiščite okvirček »Sporočilo za skladišče« in vanj zapišite ime izdelka, ki ga želite dodati ali odstraniti. Svoje spremembe potrdite s klikom na "Shrani in zaključi urejanje".




Če je v trenutku zahteve vaš paketek že v procesu pakiranja in pošiljanja, sprememb žal ni mogoče več upoštevati.

Kaj storiti, če ne prejmem potrditvenega maila o naročilu?
Naši potrditveni e-maili se avtomatsko pošljejo takoj po nakupu na naši spletni strani. V kolikor ga niste prejeli, vas prosimo, da najprej preverite nezaželeno (»spam«) pošto.

Lahko, da ste ob nakupu vnesli tudi napačen e-mail naslov, v tem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate in skupaj bomo preverili, kaj se je zgodilo. Vendar nujno preverite najprej vaš »spam« filter.


POŠILJANJE NAROČIL & DOSTAVA

Kje je moj paket?
Svojemu naročilu lahko sledite s prijavo v svoj profil na naši spletni strani v razdelku MOJA NAROČILA.

Enostavno mu lahko sledite tudi na tej povezavi: www.licila.si/kje-je-moj-paket
Kje dobim svojo sledilno?
Svojemu paketku lahko sledite preko naše spletne strani na sledeči povezavi: www.licila.si/kje-je-moj-paket
Kako pošiljate pakete?
Paketke na območju Republike Slovenije dostavljamo preko Pošte Slovenije. Poštar oziroma kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u). Tega lahko nato na pošti prevzamete v 15 dneh.
Kako hitro odpošljete paket?
Če ste izbrali Prioritetno naročilo, bomo vaše naročilo pripravili in odposlali kar se da hitro ( v roku 1 - 2 delovnih dni).

Če ste izbrali normalno dostavo, bomo paket odposlali v roku 2 - 5 delovnih dni.
Kako hitro prejmem paket?
Paket boste prejeli najkasneje v roku 7 delovnih dni. Če bodo zamude, vas bomo dodatno obvestili na vaš e-mail.

Če ste izbrali Prioritetno naročilo, bomo vaše naročilo pripravili in odposlali v roku 1 - 2 delovnih dni.
Če ste izbrali normalno dostavo, boste pa paketek dobili v roku 2 - 5 delovnih dni.
Imam težave z dostavo, kaj lahko storim?
Za pomoč pri dostavi se lahko obrnete na na Pošto Slovenije, ki jih lahko kontaktirate na [email protected] ali preko brezplačne telefonske številke 080 14 00.

Na voljo smo vam tudi [email protected]. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri vas.
Kolikšni so stroški pošiljanja?
Strošek poštnine se vam bo preračunal na blagajni na zadnjem koraku in je odvisen od tega, če boste izbrali hitro pošiljanje, plačilo s kartico, Paypalom ali po povzetju.

Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 1,99 € + 0,99 €, stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 2,98 €. stroška ob izbiri plačila po povzetju. Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 2,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 3,98 €.


Kaj pomeni prioritetno naročilo (možnost hitre dostave)?
Našim strankam nudimo možnost, da ustvarijo prioritetno naročilo (dodatek 0,99 EUR) in tako preskočijo vrsto.
Prioritetna naročila so pripravljena in odposlana hitreje kot navadna.

Vendar zaradi samega poteka pošiljanja preko dostavnih služb žal še vedno ne moremo zagotoviti, da bodo tovrstna naročila dostavljena hitreje ali da ne bo prišlo do zamude pri dostavi zaradi morebitnih nepredvidljivih situacij pri dostavni službi (ekstremne vremenske razmere, tehnični problemi, …).

Ta možnost pomeni, da bo tovrstno naročilo obdelano prioritetno v našem skladišču.
Kako lahko dobim brezplačno poštnino?
Brezplačne poštnine trenutno žal ni mogoče prejeti ob nakupu nad določeno vsoto. Imamo pa občasno promocije, pri katerih je mogoče ob koriščenju promo kode prejeti brezplačno poštnino, pri tem pa ni vključen strošek za plačilo po povzetju. Promocije dnevno objavljamo na naših družbenih omrežjih.


REKLAMACIJE

Želim vrniti izdelek. Kako to storim?
V roku 14 dni po nakupu nas o vračilu obvestite na [email protected]. Posredovali vam bomo vse podatke za vračilo. Nato boste imeli še 14 dni časa, da izdelke pošljete nazaj. Tukaj si lahko preberete več o naši "Absolutni Izibizi garanciji"

Naslov za vračilo izdelkov:
Ličila.si - Konverzija d.o.o., Slovenčeva ulica 24, 1000 Ljubljana.
Ob vračilu izdelkov je nujno potrebno priložiti kopijo računa ter izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, ki ga lahko najdete TUKAJ.

Več o pravici odstopa od pogodbe oz. naročenega blaga si lahko preberete tudi V Pogojih poslovanja, tukaj: https://www.licila.si/info/pogoji-poslovanja

Izdelek v paketu je bil napačen
V kolikor ste prejeli napačen izdelek, nas takoj obvestite. Svojemu sporočilu dodajte slikovni material o napačno poslanem izdelku. Mi bomo takoj preverili vaše naročilo na naših varnostnih kamerah in če je do napake res prišlo, vam bomo odposlali manjkajoči izdelek.
V mojem paketu je manjkal eden ali več naročenih izdelkov
V kolikor v vašem paketu ni bilo naročenega in plačanega izdelka, nas takoj obvestite. Procesiranje in pakiranje vašega naročila bomo nato natančno pregledali preko video nadzora. V kolikor bomo videli napako, vam bomo izdelke takoj odposlali.
Prejela sem poškodovan izdelek kaj lahko naredim?
Če se blago izgubi ali poškoduje, vam v primeru v najkrajšem možnem času pošljemo novega oz. v primeru že plačanega paketa vrnemo denar, če izdelka/izdelkov ni več na zalogi.

O dogodku nas obvestite in svojemu sporočilu dodajte slikovni material o poškodovanem izdelku, ter obrazec, ki ga lahko dobite TUKAJ.


NAROČILO

Kako lahko opravim nakup v vaši spletni trgovini?
Najnižji znesek naročila (samo izdelki brez stroškov pošiljanja) je 11,00 € .
Nakup v naši spletni trgovini je preprost in hiter. Obiščite našo spletno stran, želene izdelke dodajte v košarico, nato se lahko odpravite na Blagajno, kjer vpišete svoje podatke za dostavo, izberete način plačila ter potrdite nakup.
Je za oddajo naročila potrebna prijava?
Za nakup na naši spletni strani se ni potrebno prijaviti oziroma registrirati, ampak le preprosto vpišete svoje podatke na Blagajni.

Strankam vsekakor svetujemo registracijo / prijavo na naši spletni strani, saj bo na ta način sledenje paketu lažje in bolj pregledno. Prav tako boste imeli možnost tudi dostopa do kronologije svojih naročil.

V kolikor še niste registrirani, vas vabimo, da registracijo opravite tukaj: https://www.licila.si/my-orders
Da bo sledenje naročilom potekalo brez težav, uporabite enak e-mail naslov tako za registracijo, kot za opravljanje naročil.
Kako izkoristim vašo promo kodo?
Na en nakup lahko izkoristite eno promo kodo in sicer tako, da jo vnesete v okvirček za promo kodo na prvem koraku blagajne. Okvirček izgleda tako:


Takoj po kliku na gumbek "potrdi", bi se moral odšteti popust na še ne znižane izdelke oziroma bi se morala prikazati darilca, med katerimi lahko izbirate.

Ko sem vtipkala kodo za popust, se je poštnina zvišala.
Kaj je šlo narobe? Po vpisu kode za popust lahko cena izdelkov pade pod mejo za nižjo poštnino in se tako avtomatsko obračuna višja poštnina. Zato previdno, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost in bo cena naročila tako ostala nespremenjena.
Vtipkala sem kodo za popust, pa se popust ni odštel.
Promo kode za popust žal ne veljajo na že znižane izdelke. Če je izdelek že znižan za več odstotkov, kolikor popusta prinaša promo koda, tako cena žal ostane ista. Če je znižan za manj, kot pa popusta prinaša promo koda, bo odstotek znižanja skočil na popust promo kode - torej se bo zvišal, ne pa dodal še dodatno.


PLAČILA

Kako plačam svoje naročilo?
Na izbiro ponujamo dva načina plačila:

1. PLAČILO PO POVZETJU: Kurirju lahko kupnino plačate po povzetju, ko pripelje paketek k vam na dom. Ob izbiri plačila po povzetju se prišteje še dodatnih 0,99€ stroška k osnovnemu strošku pošiljanja. Kurir vam bo prinesel paket na dom, plačate lahko z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Plačilo s kartico je mogoče pri večini paketnih dostavljalcev Pošte Slovenije. Način plačila po povzetju lahko izberete kot plačilno sredstvo za naročila v vrednosti največ 150 € .

2. PLAČILO S KARTICO ALI PAYPAL SISTEMOM: Plačate lahko tudi s plačilno kartico Visa/Mastercard oziroma s PayPal sistemom. V tem primeru izberite ta način plačila na 1. koraku blagajne in sledite korakom.
Ali lahko plačam po predračunu?
Za plačilo po predračunu nam napišite email na [email protected]
Ali lahko dobim originalni račun na podjetje?
Seveda! V potrditvenem e-mailu je povezava s ključno besedo "KLIK", na katero kliknete in zapišete, da želite originalni račun na podjetje, poleg pa vas prosimo da pripišete vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketu. Za že poslana in dostavljena naročila opcija originalnega računa ni mogoča.
Imate na voljo darilne bone?
Seveda, strankam ponujamo tudi nakup darilnih bonov! Naročite jih lahko tukaj - KLIK KLIK.


IZDELKI, ZNAMKE, TESTERJI

Ali so izdelki, ki jih prodajate na vaši spletni strani originalni?
Na naši spletni strani lahko naročite izključno originalne in kvalitetne izdelke.
Pri nas ste lahko brez skrbi: vse izdelke dobimo neposredno od proizvajalcev ali izključno uradnih in zanesljivih zastopnikov za posamezno blagovno znamko.
Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi. Kdaj bo spet prispel?
Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Ker nudimo veliko znamk, imamo več dobaviteljev. Zato smo to vprašanje rešili čisto preprosto. Pod oznako razprodano v tak okvirček vpišite ime in svoj mail:



Ko bo prispela sveža zaloga, vas bomo obvestili po e-mailu in izdelek boste takoj lahko spet naročili.
Ali mi lahko pošljete testerje, da izdelke preizkusim?
Žal testerjev nimamo na razpolago za pošiljanje strankam. Nudimo pa veliko promocijskih akcij s katerim si ob naročilu zagotovite darilce. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko tudi vrnete. Preverite več TUKAJ


KONTAKT

Kako lahko stopim v stik z vami?
Za vsa vprašanja smo dosegljivi od ponedeljka do petka na e-mail naslovu [email protected]. Nujno je, da pošljete samo en mail z istim vprašanjem, sicer se čas odgovarjanja izjemno podaljša.
Kdaj lahko pričakujem odgovor na moje vprašanje?
Vaš odgovor boste prejeli najkasneje v roku 3 delovnih dni. 

25. 04. 2023