Joydivision

Podjetje je bilo ustvanovljeno v v Nemčiji leta 1994, pri tem pa jih je vodila vizija inovativnih, visokokakovostnih izdelkov za intimno nego in spolno dobro počutje, ki spodbujajo užitek in uživanje v spolnosti, so neškodljivi za zdravje, potrošnikom ponujajo prednosti brez primere, ne onesnažujejo okolja.

JOYDIVISION predstavlja brezskrben pristop h temi spolnosti. Njihova strast je razvoj in proizvodnja visokokakovostnih izdelkov, ki so popolnoma prilagojeni potrebam potrošnikov. Obenem je za njih pomembna korporativna kultura, ki jo zaznamuje inovativnost. Na primer, JOYDIVISION je že zgodaj prepoznal nastajajoče trende v življenjskem slogu in ekoloških trendih ter ustrezno razširil svoj portfelj izdelkov.

Njihova ciljna skupina se začne od 18. leta do starosti. Obsežna paleta izdelkov JOYDIVISION obsega več kot 250 blagovnih znamk izdelkov za intimno nego in spolno dobro počutje, ki se uspešno prodajajo v več kot 70 državah po vsem svetu. Njihovo ponudbo poleg lubrikantov sestavljajo higienski izdelki, izdelki za masažo ter dodatki za spolno zdravje in intimna kozmetika.

Da bi zagotovili najvišjo kakovost, so naši izdelki JOYDIVISION izdelani samo iz najbolj kakovostnih sestavin in materialov.