Nazaj

POŠILJANJE NAROČIL & DOSTAVA
Kje je moj paket?
Svojemu naročilu lahko sledite s prijavo v svoj profil na naši spletni strani v razdelku MOJA NAROČILA.

Enostavno mu lahko sledite tudi na tej povezavi: www.licila.si/kje-je-moj-paket
Kje dobim svojo sledilno?
Svojemu paketku lahko sledite preko naše spletne strani na sledeči povezavi: www.licila.si/kje-je-moj-paket
Kako pošiljate pakete?
Paketke na območju Republike Slovenije dostavljamo preko Pošte Slovenije. Poštar oziroma kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Paketke dostavljajo ob delovnih dneh. Če vas ob dostavi paketa ne bo na naslovu, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketka (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u). Tega lahko nato na pošti prevzamete v 8 dneh.
Kako hitro odpošljete paket?
Če ste izbrali Prioritetno naročilo, bomo vaše naročilo pripravili in odposlali kar se da hitro ( v roku 1 - 2 delovnih dni).

Če ste izbrali normalno dostavo, bomo paket odposlali v roku 2 - 5 delovnih dni.
Kako hitro prejmem paket?
Paket boste prejeli najkasneje v roku 7 delovnih dni. Če bodo zamude, vas bomo dodatno obvestili na vaš e-mail.

Če ste izbrali Prioritetno naročilo, bomo vaše naročilo pripravili in odposlali v roku 1 - 2 delovnih dni.
Če ste izbrali normalno dostavo, boste pa paketek dobili v roku 2 - 5 delovnih dni.
Imam težave z dostavo, kaj lahko storim?
Za pomoč pri dostavi se lahko obrnete na na Pošto Slovenije, ki jih lahko kontaktirate na [email protected] ali preko brezplačne telefonske številke 080 14 00.

Na voljo smo vam tudi [email protected]. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri vas.
Kolikšni so stroški pošiljanja?
Strošek poštnine se vam bo preračunal na blagajni na zadnjem koraku in je odvisen od tega, če boste izbrali hitro pošiljanje, plačilo s kartico, Paypalom ali po povzetju.

Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 1,99 € + 0,99 €, stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 2,98 €. stroška ob izbiri plačila po povzetju. Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 2,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 3,98 €.


Kaj pomeni prioritetno naročilo (možnost hitre dostave)?
Našim strankam nudimo možnost, da ustvarijo prioritetno naročilo (dodatek 0,99 EUR) in tako preskočijo vrsto.
Prioritetna naročila so pripravljena in odposlana hitreje kot navadna.

Vendar zaradi samega poteka pošiljanja preko dostavnih služb žal še vedno ne moremo zagotoviti, da bodo tovrstna naročila dostavljena hitreje ali da ne bo prišlo do zamude pri dostavi zaradi morebitnih nepredvidljivih situacij pri dostavni službi (ekstremne vremenske razmere, tehnični problemi, …).

Ta možnost pomeni, da bo tovrstno naročilo obdelano prioritetno v našem skladišču.
Kako lahko dobim brezplačno poštnino?
Brezplačne poštnine trenutno žal ni mogoče prejeti ob nakupu nad določeno vsoto. Imamo pa občasno promocije, pri katerih je mogoče ob koriščenju promo kode prejeti brezplačno poštnino, pri tem pa ni vključen strošek za plačilo po povzetju. Promocije dnevno objavljamo na naših družbenih omrežjih.